Ta strona używa plików cookies, zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia, w celu dostosowania naszych usług oraz treści zamieszczonych na stronie do indywidualnych potrzeb użytkowników i mierzenia ich zainteresowania. Korzystając z tej strony akceptujesz politykę cookies.

X

BIURO TŁUMACZEŃ KUBART

Grundlagen der FremdsprachendidaktikRenata Czaplikowska, Artur Dariusz Kubacki (2010):

"Grundlagen der Fremdsprachendidaktik. Unterrichtsbuch"
Wydawnictwo Krakowskie, Kraków 2010, s. 120, format 15.5 x 23.0 cm, oprawa miękka, ISBN 9788360658406

Cena: przedpłata na konto: 30,00 zł plus koszty przesyłki w kraju 12,00 zł (list polecony)

ZAMÓW SPIS TREŚCI

 

 

Opis:
Publikacja prezentuje w przystępnej i atrakcyjnej dla czytelnika formie kluczowe zagadnienia psychologiczne, neurobiologiczne i pedagogiczne determinujące naukę języka obcego, takie jak: różnice indywidualne (inteligencja, zdolności językowe, style poznawcze, strategie uczenia się, motywacja etc.), funkcjonowanie pamięci oraz kompetencje nauczyciela języków obcych. Książka została przygotowana z myślą o słuchaczach zakładów kształcenia nauczycieli, studentach kierunków nauczycielskich I stopnia oraz nauczycielach praktykach, a jej zawartość merytoryczna odpowiada standardom kształcenia nauczycieli języków obcych. Liczne przykłady, ćwiczenia oraz słownik podstawowych terminów fachowych ułatwiają zrozumienie omawianych zagadnień oraz samodzielną pracę z podręcznikiem.

Kurzbeschreibung:
Als kompakte Einführung in Grundlagen der Fremdsprachendidaktik erklärt das Buch verständlich und anschaulich zentrale Faktoren, die das Erlernen einer Fremdsprache beeinflussen. Es werden grundlegende Determinanten des Fremdsprachenerwerbs thematisiert wie: lernerbezogene Determinanten des Fremdsprachenunterrichts (Intelligenz, Sprachlernbegabungen, kognitive Lernstile, Lernmodalitäten, Lernstrategien, Motivation u.a.m.), Aufbau des Gedächtnisses und seine Rolle beim Lernen sowie Kompetenzen der Fremdsprachenlehrer. Lerntheoretische Überlegungen werden dabei gezielt mit didaktischen verbunden, um die Verbindung zwischen Theorie und Unterrichtspraxis herzustellen. Das Unterrichtsbuch stellt sowohl für Studierende, Examenskandidaten, BerufsanfängerInnen als auch PraktikerInnen einen guten Einstieg in das Thema dar und kann als Basis für weitere spezialisierte Lektüre gelten sowie weitgehendes Selbststudium ermöglichen.